Web Site Ekleme ve Yönetimi Hk.Bilgi

Web sitesi yönetim ekranlarına ulaşmak için belirtilen http://ekampus.ardahan.edu.tr/  tıklayınız.

   

giriş butonu ile birlikte Site Yönetimi ekranına ulaşacaksınız.
Açılan ekranda Site Yönetimi kısmından Web siteleri sekmesinden güncellemek yada silmek istediginiz web adresinin yanında bulunan düzenle yada sil görsel butonlarından işlemi gerçekleştirebilirsiniz.


Yeni bir web sitesi eklemek için ekranın en sağ köşesinde bulunan işlemler menüsünden Yeni Kayıt Ekle butonu ile birlikte Sitenin Birim-Adı-Url bilgilerini ekleyip kaydet butonu ile birlikte kaydınızı oluşturabilirsiniz.

Eklenen web siteyi e-kampüs sayfasında görmek için şu adımları izlemeniz gerekmektedir.

e kampüs giriş sayfasıdır


Web Site Yöneticileri Sekmesinden Web sitesine tanımlanmış olan personel yetkilisini yada Web Site yetkilisini  sağ tarafta bulunan arama görselinden Ad-Soyad bilgisi ile aratarak bilgiye ulaşabilirsiniz.

Web Site Yetkilisi Ekleme Adımları

1.E Kampüs-Site Yönetimi
2.Web Site Yetkileri


3.Yetki Tanımlanacak Olan sitenin üzerine tıklayınız.

4.Personel -Öğrenci ara kısmı gelecektir.
5.Sisteme tanımlanmış olan kullanıcı adını (ilk 3 hanesini yazdığınızda kullanıcılar ekranda görülecektir).Seçiniz. Kaydet sekmesi ile işlemi tamamlayınız.

6.Kaydetmiş olduğunuz personel yada öğrenci kullanıcısı E-kampüs ekranında tanımlı görülecek olan web sayfasına erişim sağlayabilecektir.



öğrenci-personel tanımlama ekranı

Genel sekreterlik seçilen web sitesi
Taşpınar Yazılım Yetkili Personel olarak tanımlandı.(örnektir)




Saygılarımla

Elasoft Des.Hizm.Temslcisi
Bahar Kethüda